Söndag

Jaaa och idag har man inte orkat göra så mycket...
Va hos Birgit o fika. o fick kaffebryggare :)

Sen va vi o köpte mat...
efter det råkade jag somna.... sov i några timmar... haha.
nu va ju tanken att jag skulle plugga... men det går inte tyvärr.

annars så va det party igår :) det va ju trevligt!
fick vänta 45 min på att komma in bara. haha

men nehee nej....
magen gör ont som vanligt...
konstigt det där...
vet inte i hur många veckor jag haft ont...
började redan i somras... :S
wierd...

på fredag flyttar jag :) ska bli så skoj :)
Elin hjälpte mig att hyra bil :) tack tack :D

men nehee nej. lägga sig ner o hosta vidare kanske...

ha det bra allihopa!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en mysig kväll! :)

2007-09-30 @ 21:51:51
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0