Det närmar sig

Ja, imorn fyller jonas år.
Va och handlade igår, så ikväll när jag kommer från jobbet ska jag göra smörgåstårtor.
Sen garnerar jag dom imorn när jag kommer hem.
Men jisses vilken tid de tog igår att göra dom där. as jobbigt.
men gott blir de i alla fall. :)

I söndags när jag kom till jobbet fick jag se att de varit rån inne på guldfynd.
Och guldfynd ligger precis vid oss.
Det hade varit väpnat rån åxå.
Tänk att jag egentligen skulle jobbat i lördags.Men bytte till söndagen.
Ödet?
Skönt att jag inte va med i alla fall.

Nehe jobba idag igen.
Slutar halv 8, kommer vara helt dö. haha.

Föresten! Igår så va jag till telia butiken o tog ett simkort.
Mitt tycks ju inte komma.
Försökte skicka sms till alla igår, men vet inte hur det gick.
å ni som inte fått numret o läser detta, så lämna en kommentar så får ni det!

Nu orkar jag inte skriva mer. hihi.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nea

Aha är det på telia man får simkort.. trodde det var på badhuset??
Hälsa Jonas grattis från oss,puss o kram...

2008-04-29 @ 10:10:11
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Urban

Hahaha... Neas kommentar får mig utsökt att tänka på ett skämt Charlie gillade att dra.
"Vad händer om man sänker ner en mobiltelefon i vattnet? Inget, den har ju SIM-kort!" Hahaha...
Jag vill gärna ha ditt nya nummer. Om jag får. :)
Puss på nosen.

2008-04-29 @ 19:46:31
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0