Grattis Älsklingen!

Idag fyller Jonas 28 år. :)
Får besök här ikväll av vänner o hans familj.
Stod o gjorde smörgåstårt bottnar igår kväll när jag kom hem.
Ingen höjdare alls. haha. Men bra blev det.

Jonas, du är verkligen den bästa! Älskar dig så innerligt mycket!
Det är du och jag mot världen!
Hoppas du får en bra födelsedag!
Jag ska se till att göra allt i min makt för att det ska bli så. :)

Jenny kommer hit direkt efter jobbet sen, onödigt att åka hem till fredhäll först (tar lång tid) sen fixa sig sen åka tillbaka. Så jag sa att hon kunde ta våran dusch istället. hihi.

Chefen skulle ha pratat med mig igår. eller han sa att han skulle komma in o göra de under kvällen.
Tror ni han kom??? Icke. Blir lite sur på det faktiskt. Hade väntat mig värsta samtalet.
Men man tycker ju att om de hade varit viktigt så hade han kommit in. Men man vet aldrig med den människan.

Aja, nu ska jag göra nått annat. hihi.

Puss på jonas! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Stort GRATTIS till Jonas från Nea,Samuel,Mirjam o Manson
Hurra,hurra,hurra
puss o kram

2008-04-30 @ 08:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0