hahah jag snodde den :)

Fia hade denna i sin blogg så då tänkte jag sno den o göra den åxå :)

SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel? NEJ :D
Är du lycklig? Kan inte bli lyckligare.
Är du uttråkad? Nej :)
Är du italienare? Nej
Är du cool? Alltid!
Är du irländare? Nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nope

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.
Tror du på kärlek vi första ögonkastet? Ja då det gör jag.
Har du någon gång blivit sårad? Jodå
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger samma natt? Japps
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja det med
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Jao
Har du haft en hemlig beundrare? Ja, fast jag trodde de va han så de va kanske inte jätte hemligt. 
Är du kär? Så in i nordens kär :)
Vill du gifta dig? Ja visst, om jag har råd och har träffat den rätta.

ANTINGEN ELLER
Hår eller ögon? Ögon då
Katter eller hundar? Katter
Några få bästa kompisar eller jätte många vanliga kompisar? Några få bästa
Tv eller Internet? Men argh, tv då! 
Coca-cola eller Pepsi? Helst inget!
Utekvällar eller romantisk hemmakväll? Beror väl på humöret!
Pengar eller lycka? Lycka!
Dag eller natt? Natt 
Msn eller mobil? Mobil

TIO HAR DU NÅGONSIN
Brutit ett ben? Nepp
Gjort något du ångrar? Det har jag nog ja, men försöker att inte ångra saker eftersom det ändå inte går att göra ogjort!
Hoppat Bungee Jump? Näh
Ljugit för någon du tycker om? Jo
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Garanterat
Velat bli tillsammans med ditt ex? Ja, och blev det också
Gråtit när ett husdjur dog? Jaa
Velat försvinna? Ja

SENASTE 
Telefonsamtalet du gjorde? Oj de vet jaginte, men tror de va sari.
Telefonsamtalet du fick? Mamma 
Personen du fick sms av? Beckis
Du skrev till på myspace? den va de så länge sen jag använde så jag vet inte.
Du tillbringade natten med? -Jonas såklart :D
Du kramade? Jonas innan han gick till jobbet imorse :)

Så då va jag klar då hahah.


Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,klart jag kommer upp,får bli när det blir lite varmare uppe. Ja,tyvärr jobbar jag ju hela den dan..
Ha det bra nu,puss o kram

2008-04-10 @ 14:02:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Torsten

Coca-cola eller Pepsi? Helst inget!

2008-04-10 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0