långa jobbiga dagar...

fy, slutade 19.30 idag... ska sluta samma tiden tisdag, onsdag åxå...
Är så in i nordens trött ska ni veta...

Annra så va väl helgen mindre rolig... va skoj ett tag men som vanligt så ska de förstöras....

Va ute i fredags. Va på chaplins bar, sjöng kareoke o kolla när grabbarna red på tjuren hahha.
Sen när vi vaknade i lördags åkte vi ut till zinkensdamm o satt på att högt berg o drack öl i den sköna solen. :)
Att Jenny o jag sen inte höl på o komma hem tar vi en annan dag. haha.
Hamnade i Örnsberg o fick tag på en taxi, så vi kom hem i alla fall.
Senare på kvällen så bastade vi, de va så himla skönt.

Gårdagen kan ja inte säga något om... va inge händelserik alls.

Jahaa, jobbade idag alltså, de va väl helt okej...

Fick veta idag åxå att Jonas bror o hans tjej (Patrik o Rebecka) har beslutat sig för att gifta sig.
Så det blir bröllop den 24 augusti. Jonas blev ombedd att vara bestman, snacka om ensam ja kommer känna mig :S

Men neheee nej, ska väl hälsa på kudden då.

Ha de bra!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Urban

Hi sweetie. :)
Hoppas du har det bra.
Glöm inte bort att boka in den 6 juni. Urban tar ju studenten då. :D
Kram på dig.

2008-04-08 @ 00:30:30
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: Nea

Hej,hur går det med livet,jobbet,kärleken? Hoppas allt är bra, här är det väl ok,trött jämnt jag med,men bara bita i det sura äpplet o se glad ut,hehe.. kram

2008-04-08 @ 13:17:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Urban

:)
Nej, jag var aldrig iväg till Skottland.
Allt handlar om att ha tid och råd, har fulla helger ett tag framöver nu. Men jag kommer snart. :P
Puss på näsan. ;)

2008-04-08 @ 17:36:15
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: JohanniZ

Jobba inte ihjäl den gumms!
Kan förstå att de kommer kännas ensamt då, men du får stå ut :P
Hoppas allt är bra däruppe!

Kramiz

2008-04-09 @ 09:40:46
URL: http://djavulen.blogg.se
Postat av: Nea

Den 17 april?Jobbar som vanligt..stannar du över natten? Jo,är helt dö jag med på kvällarna,sen ensam med allt..suck,tyvärr ingen avlastning heller,men men..ha det bra,miss you

2008-04-09 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0