Magsjuk...

Spydde som en gris i natt. Inge roligt alls.
Skickade sms till min chef, men inget svar, han blev väl sur.
Var ju sjuk i veckan, trodde bara de va lite feber, men tydligen inte.
Mår illa fortfarande men har inte spytt nu på några timmar.

Tanken är att vi ska till Norra Brunn ikväll, men får se om jag orkar följa med.
Mår jag hyfsat bra så kanske, men är jag som jag är nu så stannar jag hemma.
Blir inget dricka för mig i alla fall.

Kollade fotbollen igår. Alla kom hit.
Det va trevligt faktiskt.
slutade 1-1 i matchen.

Jonas köpte cykel igår med, så stolt över honom.
Så va Janne här o lämna sina öl innan fotbollen och hade lilla kevin med sig.
Så himla go grabb alltså :D

men men.
trodde mitt simkort skulle komma, men icke då.
Får se om de kommer idag.

Aja nu ska jag lägga mig ner, orkar inte sitta upp längre.

Ha de bra o njut av de fina vädret :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Krya på dig! kanske bättre va hemma o vila upp dig! Ha det gott, kramiz

2008-04-25 @ 11:35:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Urban

Krya på dig honey.

2008-04-25 @ 22:56:51
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0