Min nya telefon. :D

Min nya telefon. :D
Idag hämtade jag min telefon. Var även och mötte Nea vid tunel bannan.
Gick till Svea och käkade pizza tillsammans.
Sen tog vi en kopp kaffe här hemma.
Va skoj att träffa henne.
Fick två ljus som ser ut som ägg nästan.
Och ett ljusfat av sten. Jätte fint verkligen.

Min mage mår fortfarande inge bra.
Tror jag har fått tillbaka min magkatarr.
Får tänka på vad jag äter och dricker o så, så ska det nog ordna sig.

Men men, nu ska jag nog fixa lite här hemma.

Btw, fick inbjudan till bröllopet som jag skrivit om.
Det är inte frack som gäller som klädsel utan det är kavaj.
Nu är ju frågan om jag ska matcha Jonas som bär frack eller om jag ska matcha övriga gäster.
Men aja, det blir bra vilket som.
Ny klänning måste jag ha i alla fall.
Eller om jag tar kjolen jag hade på pappa o neas bröllop.
Det visar sig.

Nehee på återseende.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack för senast! Vart jättekul o träffa er,käka mat o fika,mysigt.. Hoppas det blir av snart igen,ha det gott,älskar dig! Puss

2008-04-23 @ 19:24:28
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0