Nytt mobil nummer och telefon.

Ja nu har jag beställt abonnemang och en ny telefon.
Behöver ha det för att få tag i folket här uppe liksom. :)
Så jag säger till när jag byter nummer sen :)

Annars så ska jag snart iväg o jobba några timmar.
Slutar kl 15.00 idag :) så himla skönt.
Fick lite lön igår, dock inget att hurra för, måste ju ha busskort sen med.
Plus att jag ska åka in till Flen imorn över dagen.
Birgit fyller 80 år och förväntar sig nog inte att jag kommer. :)
Ska bli skoj :D

Men nehee nej, jag skrev ju i förra bloggen om något som jag fick höra som jag inte fick berätta för någon.
Men jag gjorde det. Hade inget val, vill inte ljuga för henne.
Ledsen gumman för att det blev så. Men du förtjänar att få veta sanningen.
Du förtjänar en bra kille som uppskattar dig för den du är.
Älskar dig vännen.

Men neh, nu ska jag nog göra mig klar.
Lägga ner jobbkläder o skit.
Ha de bra!
Ses i flen imorn då :)

Puss puss (Jonas är min stora gorilla :P Men älskar honom i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: sari

tack för att du berättade. gjorde ju allting lättare nu. älskar dig också.puss

2008-04-16 @ 09:10:23
URL: http://saritolvanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0