Stiliga herrar!

Igår var jag och jonas med Rebecka och Patrik för att hitta frack till pojkarna till bröllopet!
Så fina dom var när dom fått på sig kläderna!
Dom kommer vara så snygga på bröllopet sen.
Alice är ju en riktig liten charmör. :D
Hon bara skrattar åt mig hela tiden hihi.
Förstår inte att jag får barnen att skratta hela tiden.

Annars så satt jag och läste lite om bröllop nyss... klädsel osv...
Eftersom pojkarna ska ha frack så ska tjejerna ha långklänning.
Men det ska hellst vara delad klänning. Och det har jag ju en som bara hänger nu.
Så jag ska nog sy om den lite så kan jag ha den på mig.
Sen läste jag om hur man ska sitta under middagen.
Och enligt det jag läste (och som jag trott hela tiden) så ska inte jag och jonas sitta med varandra.
Han ska ha brudtärnan som sin bordsdam.
Och föräldrarna ska vara placerade vid honnörsbordet åxå...
Jag kommer vara så himla ensam...
Känner ju inga andra än dom.
Jo nu har jag ju träffat Folke och Annelie (Farfar o fru).
Men man kanske inte blir placerad i närheten av dom...

Men men. Sak samma.

Var hemma i Flen i Torsdags.
Det va verkligen roligt! Birgit vrt så glad att hon började gråta. :D
Innan jag kom så hade två av mina mostrar från skåne kommit upp sen kom jag och hon hade inte trott att nån av oss skulle komma. :D Men se de gjorde vi i alla fall.

Annars så får jonas tillbaka sitt körkort på onsdag.
Då kommer han väl slänga sig i bilen och åka ut. haha.

Allting mellan oss blir bara bättre och bättre känns det som.
Mycke tror jag att det beror på att jag åxå jobbar nu. Att man kommer hem och uppskattar att se varandra mer än innan.
Och nu har Anders beslutat att flytta till Tumba till Jenny och krydda.
Hoppas han kommer trivas!
Kom gärna och ta en kopp kaffe ibland. :)

Nehee nu ska jag nog diska upp efter oss... har inte diskat efter maten igår.
Hahah. Gjorde så himla god mat. :)
Pasta, bacon, purjolök och råa ägg.
Koka pasta (spagetti typ) och stek baconet så det blir krispigt, häll ner det i en stor skål, stek purjolöken så den blir lite mjuk och häll i det åxå sen. Sen knäck två ägg i och blanda. krydda med alt och peppar. Annat om man vill det.
Det är kanon gott. Käkade det sist när jag bodde i örebro.
Det är billig mat och går jätte snabbt att laga.
Så prova det gärna!

Hörs en annan dag!
Puss hej!
Jonas, du&jag. Älskar dig mer än livet!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja det va kul att se dig,dock en kortis,men ska till Solna nu på kurs två dar,kan kanske komma på kvällen? Låter skönt att livet är bra,hoppas det förblir så.Miss you,love you.Puss o kram från flen..

2008-04-21 @ 09:30:23
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0