Tystnad

Idag gjorde jag mig av med en hemlighet... jag kände att jag va tvungen att berätta...
Det kan förstöra en vänskap... men jag ville vara ärlig mot just den människan... vill inte ha hemligheter för den.
Just som man gjort sig 10 kg lättare så får man höra något som gör mig 20kg tyngre....
Hur ska jag inte kunna säga det?
Hur ska jag lyckas hålla det för mig själv??
Jag vill inte ljuga, men har lovat att inget säga.
Jag vill verkligen berätta det, och jag är så rädd för att det kan förstöra ännu en vänskap om jag inte berättar.
Jag vill verkligen inte det.
Hur i hela friden ska detta sluta?
Vissa saker kan man hålla för sig själv, men detta kommer ha sönder mig inombords.
Fan va jobbigt!
Varför skulle just jag få veta det???? Vad tjänar det till?

Annars så fick jag sms av min chef igår då han skrev att jag kunde vara ledig imorn åxå och samla all kraft till nästa vecka. :)
Fattar ni hur skönt det är? hihi.

Annars så har jag några datum inbokade då man kommer vara upptagen.
Först 17/4, Birgits 80 års dag. Åker till flen över dagen.
30/4, Jonas fyller år. Jobbar en stund på dagen.
6/6, Chrissis student. Vilket röj det blir.
10/6 Beckas avslutning. Hon slutar 9an och blir stor.
5/7 Åker vi till Naxos.
Och sist 24/8 Patrik och Rebeckas bröllop.
Sen va det inget med inbokat :)

Bara roligheter.

Idag har jag diskat upp all disk som fanns här....
Vetti tusan va man ska roa sig med nu... Jonas ska gå till Ringen o möta pontus snart...
Anders åker ut till Tumba till Krydda o Jenny.
Han skulle åka dit för att jonas och jag skulle få vara ensamma en helg...
Men dom planerna verkar ha gått i stöpet... vad vet jag?

Jag fick frågan igår om jag saknar Flen, nej det gör jag inte. Men saknar mina vänner och familj.
Jag ångrar inte att jag flyttat hit, men jag önskar att man kunde träffa sina nära och kära lite oftare...
Visst jag har inte haft pengar till det så det har varit svårt, men de ska bli ändring på det.
Nu har jag ju ett jobb och man har mer möjligheter.

Nu till något som är riktigt hemskt.

 ENGLA!
Det är dags att hitta henne nu. Hela historian är helt sjuk.
Tänd ett extra ljus på kvällen för henne.
Om du känner dig nere så tänk på Engla och hennes familj.
Håll ögonen öppna för allt, tänk om du skulle se henne.
Titta en gång för mycket än en gång för lite.
Mina tankar finns hos henne.
Önskar att hon hittas levande och kan föras tillbaka till sin famlij.
Ge inte upp!

Det va nog allt för mig denna gång!
På återseende och ha en trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter inge vidare me tystnad... vill du kan du snacka på msn...
Kram Faster

2008-04-11 @ 21:42:55
URL: http://lottaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0