Ledig i tre dagar...

Ska bli skönt. :) Tog lite extra timmar av Ömer denna vecka. Behövdes :D
Men nu är jag ledig igen, börjar jobba på måndag sen jobbar jag hela veckan utom på fredag. Ganska okej faktiskt.
Annars vet ja inte va som händer i helgen... om ja ska umgås med alla eller bara med clara. hehe, får se hur de artar sig. :D
Annars så är nte huvudet så mycket bättre, men har inte hjälpt att vila så jag kan lika gärna jobba.

Har beställt lite kläder åxå. :) Hitta jeans på rea som ja köpte o sen en tunika som åxå va på rea. billigt o bra :D Och eftersom ja blir så avis på jonas när han kryper in i sin morgonrock så köpte jag mig en åxå. :D

Jag har färgat håret med.... Aningen undrar väl folk om jag tagit fel på påsken eller om ja tror att halloween är redan hahahaha. Ja ser inte klok ut, men de är väl inget nytt kanske. :D Men ska färga en gång till. För ja vill inte se ut som en kyckling i huvet haha.

Nehe, nu blev de en liten uppdatering i alla fall... fanns kanske inte så mycket att säga, men men. :D

Nu ska ja kolla vidare, lyssna på lite musik kanske o dricka mitt kaffe. :D

Puss bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0