Sjukskriven...

Japp, har varit hemma sen i måndags... Har något som kallas nackmyalgi... Spänningshuvudvärk och stressad.
Jobbigt att det aldrig släpper. Har haft de mer än en vecka nu. Är helt slut i kroppen. Sover nästan hela dagarna.
Förutom igår så klart. Då åkte vi ner till eskilstuna först för att en kille skulle kolla bilen... har inte gått som den ska så audi tyckte vi skulle kolla chippet. Men de va inget fel på det, däremot så var de fel på några slangar, och sånt borde audi ha sätt om dom kollat allt. Men icke då.
Aja, efter eskilstuna så åkte vi till Flen, då fick vi super god mat av Nea (Tack så himla mycket!!!) och en lekstund med Mirjam. :D Förstår att huvudet kändes värre sen, men de va de värt. Sen åkte vi till fia o fika eftersom hon fyllde år dagen innan. Cina kom åxå upp o sa hej. :D (Nej cina, klart ja inte glömt dig) Vi visade bilderna från resan och sen bilderna från både Gbg och Bröllopet. :D Hahaha även bildr som kanske inte skulle ses. hahaha. men de va ju bara jag haha.

Annars så ringde jag sjukgymnasten idag, fick tid den 8/9. Så hoppas dom kan hjälpa mig med mina stela axlar o alla knutar som behövs ta bort. Ska gå ner till tvättstugan och se om de finns någon tvätt tid till oss. Bhöver verkligen tvätta nu. haha. Sen imorn så kommer cina, linda, göran och lilla simon upp, dom ska på kryssning så då springer ja ner och säger hej till dom. :D Träffa lill skiten åxå. :D

Nehe nu orkar ja inte sitta här längre. ska lägga mig igen.
Ha de fint! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack själv för ni kom! Ni är alltid välkomna! Kul att se dig igen, saknar dig så himla mycke. Krya på dig!Älskar dig,puss o kram

2008-08-14 @ 11:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0