Halsont....

Ont i halsen som bara den o hostar. :(  Ska jobba idag igen. Men innan det ska jag iväg på en liten grej, håll tummarna för mig. Ska iväg på tordag åxå.... så då får ni med hålla tummarna för mig.

Ja ja, lönen kom in igår, suck. Inget att hurra för direkt. Kommer ta slut lika snabbt som de kom in. Ska ju handlas lite julklappar o mat o sånt. Så blir de ju nyår som man ska fira med. Men men, kan inget göra. Ge mig ett nytt jobb!!!!!!!!!

Nehe, nu ska jag börja göra mig iordning så man hinner allt innan jobb o sånt som jag ska göra.
På återseende. :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter tråkigt med halsont,krya på dig! Hur gick det med det andra jobbet du var på intervju på? Ja, lön är kul att få fast går lika snabbt åt,hehe.. Ha det bra,miss you!

2008-12-16 @ 15:16:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0