Ja har ingen rubrik...

vad ska man säga? va får man säga? vill inte säga sånt som får folk att fråga. för egentligen tycker jag inte att folk behöver bry sig. ja orkar inte med folks frågor o jag orkar inte svar heller. så de så.

sitter här hemma som vanligt. för ja har ju inget pass att jobba denna vecka. suck. är så in i helvetes jävla tråkigt. ja men gör något så kan väl folk tänka då. Ja men vad? lätt att göra de själv. Känner ju knappt nå folk heller.
inga pengar att göra något för heller. minsta lilla öre måste sparas, så länge de inte gäller jonas. varenda helg den senaste tiden har han druckit o festat o så fortsätter de. ikväll ska han iväg igen, nästa vecka så ska han iväg igen. o helgen efter de ska han nog göra nått igen. De är så man sparar pengar har jag hört.
Ärsh ja orkar inte mer.

idol finalen är väl ikväll, den får väl hålla mig sällskap. hade jag haft pengar hade ja gått o köpt vin o myst med ikväll. men de har ja inte råd med så de får ja hoppa över.
Ja ja ja skitsamma.

Nu ska jag väl ta en kopp kaffe till sen blir de väl att diska som vanligt. kul va? nån mer som behöver ett hembiträde?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman!

Säg åt han på skarpen....

Det funkar inte att roa sig varenda helg när man inte har pengar till det....

Han verkar inte förstå va samboliv betydet...!

Förstår precis hur du känner dig... känner mig som ett hembiträde här hemma med...

Men take care!!

Pussilipuss

2008-12-13 @ 09:34:51
Postat av: Johanna

oj glömde länka ;)

2008-12-13 @ 09:35:15
URL: http://skippaskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0