kort inlägg..

Ja blir inget långt inlägg denna gång. Har jobbat hela helgen o tagit de lugnt för de mesta. var ut igår och tog en öl med Clara. Himla skojsigt :)

Väcktes av telefon imorse och då va det ett jobb som jag sökt som ville att jag skulle komma på intervju. Så imorn blir det kl 12:45. :) Kul va? Ligger borta vid stureplan så de är ju inne i stan :) Najs najs. Så håll tummarna. :)

Annars så händer de väldigt lite. Har inga tider att jobba den här veckan så om han inte ringer in mig så blir det att va hemma. Suck. Så om någon vill ha vägarna förbi så är jag nog hemma. :D

Ja ja nu va de slut på händelser. så skriver en annan dag! bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Lycka till på intervjun!! Håll ögonen öppna,ja man vet ju aldrig,hehe.. suck,jobbar själv hela veckan,annars så hade jag nog kommit,kram

2008-12-08 @ 18:11:21
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0