Tack!

Igår va de ju bestämt att Jonas skulle på fest... och jag skulle va hemma. Men se de ville ju inte jag så min snälla pappa lånade mig lite pengar så gick jag och Daniela till Metro där hennes kille va och alla hans kompisar. :)
Tack gumman för att du tjata med mig ;) Va verkligen jätte roligt! Och de gjorde ju inget att du har bebis i magen vi hade ju kul i alla fall :D

Ja ja idag är de Lucia och hade först tänkt att gå ner till Söderhallarna till kl 14 och kolla på lucia tåg. Men jonas har fortfarande inte kommit hem och han är visst riktigt bakis, så jag ändrade planen lite. Drar med honom till kyrkan ikväll istället. Är en så mysig stämning runt lucia och de vill ja inte missa :)

Nehe, nu ska jag dricka upp kaffet här. PÅ återseende :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

inte kommit hem ännu... man brukar väl åka hem till sin sambo när man festat klart?!

Killar killar... haha..

Ohh lucia.. haha jag får titta på tv haha... skoj eller inte..! Saknar dig Pussilipuss!

2008-12-13 @ 12:44:05
URL: http://skippaskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0