Nehe du. :D

Sista natten som vi sover här hemma är idag! Bara några små saker kvar att lägga ner annars är jag klar :D

Idag har vi vart ute på nån golfbana och slagit bollar, allt för att fördriva tiden. Efter det så åkte vi ut till jobbet för att få oss gratis mat och de fick vi. :)
Sen mötte vi jenny när hon slutat så gick vi o handla de sista, köpte nagel set... så jag har gjort nagel förlägning nu ikväll.
Men jaja, efter hm så va de gasen i botten till tyresö där vi skulle få räkmackor av jonas mamma och perre.
Tack så himla mycket, de va jätte gott. Fick rosa foppatofflor av henne med. :D coola. :D

Nu så ligger jonas i badet, han fick ont i sitt problem knä idag, vet ej hur, så nu badar han för att värma upp de.

Nu väntar vi bara med stor spänning på att få åka. Imorn natt så smäller de. :D Ja är inte ens nervös, varför inte?
Aja, jag kommer skriva mer efter resan. Om 2 veckor alltså :)
Höres då :D

Läs även på resdagboken. sök efter användarnamnet     BlomJohansson
Kommer även lägga upp bilderna från resan där och eventuellt på helenan87.bilddagboken.se.

Ha en trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

hoppas kvällen varit bra

jag har lite tävlingar på min blogg.

hoppas du vill delta. :)

kul om många är med

www.enlitentax.blogg.se

2008-07-03 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0