seg torsdagskväll...

Sitter här hemma helt själv. Skönt att få fundera lite för sig själv och tänka på saker och ting.

Jonas är på kryssning. Han ska ju vara bestman på hans brors bröllop den 9 augusti så dom tog honom på svnsexa idag. Igår va vi inne och köpte fångdräkt till honom. haha. Så åkte några av pojkarna ut till deras hus och tog han direkt när han kom från jobbet. Så hade dom bara satt ögonbindel på honom o kört iväg. Dom hade stannat någonstans på vägen och bytit kläder på honom. Men ingen hade sagt ett ord så han visste inte vilka de va.
Men när dom kom på båten så fick han se alla. haha. Gjorde dom bra tycker jag :)

rebeccas möhippa är på lördag, tanken va att ja åxå skulle va med, men får hoppa de. har inte råd med de nu efter resan. man har ju liksom räkningar och sånt som ska betalas åxå.

Igår va vi ute på fjäderholmarna en stund på dagen. va ju så fint väder. :) sen åkte vi till fredells och köpte färg och sånt. ska ju måla om här på en vägg. hoppas de blir bra bara :) tänkte sätta hyllor på den sen åxå. Kommer nog bli bra när allt är klart.

Nehe, imorn ska man jobba igen, sen ledig i helgen... kanske dags att tänka på att sova. kommer bli svårt utan jonas, men jag måste ju, har inget val direkt.

Ibland undrar jag om Jonas vet hur mycket jag älskar honom. Jag hoppas det... men de är knappt så jag själv förstår det. Men gudarna ska veta att jag älskar honom. Han ger mitt liv det där lilla extra som jag sökt. han fyller de tomrum som fanns inom mig förut.
Jag älskar dig Jonas!

Puss o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0