3 veckor

Ja om tre veckor den här tiden så är vi på santorini och väntar på båten över till naxos. :)
Ska bli så grumt kul att åka iväg. :)
Var till nån foto butik igår och köpte digital kamera, men inte vilken kamera som hellst. :)
Den är vattentät och stöttålig :) så vi kan dyka ner och ta kort i vattnet med den :D
fast bara i en timme i sträck. Men fan va kul vi kommer kunna ha med den :)

Annars så satt vi här hemma och kolla fotboll och tog några öl. Himla lugn och stillsam kväll.
Helt underbart faktiskt. Krydda och Janne va åxå med, sen fick janne sova kvar eftersom hans mamma kastat ut honom.
Finns alltid plats på soffan här. hehe.

Annars så är det Spanien-Sverige idag. Blir nog att vara här hemma och kolla på den matchen. Är ju inge bra väder så man vill ju inte till skeppsbron eller kungsträdgården och sitta i det kalla.
Hoppas på att sverige vinner, men tror faktiskt att spanien tar det.
Hahaha så jag pratar, när blev jag fotbolls intresserad? Det är jag inte, men fan spanien är bättre än sverige... men allt kan hända.

Nu ska jag dricka klart kaffet tänkte jag.
Får lite av min lön idag som jag ska ha imorn, Ömer hade inte så mycket så jag kunde inte få hela, men några tusen i alla fall. Så imorn ska jag lura ut jenny o gå på stan med mig... Måste ha mer linnen innan vi åker. Passar bra att köpa det nu när det är stor vårrea på HM. :D Och eftersom jag är klubbmeddlem så är det upp till halva priset på allt. :D Tackar säger jag :D

Nehe, ha det bra alla. Och hoppas Fest i Flen blir bra för alla flenare! Ledsen fefan att ja inte kunde komma. Saknar dig med massor! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gumman för dom orden....

Älskar dig med... Faster...

2008-06-14 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0