5 månader med älsklingen och 1 månad kvar! :D

Idag har Jonas och jag varit tillsammans i 5 månader :) 5 helt otroligt underbara månader :D
Jag älskar Jonas så himla mycket! :) Tack gubben för att du finns!

Sen är det bara 1 månad kvar tills vi åker. :)
Den här tiden fast den 5/7 sitter vi på planet ner. :) Spännande. :)

Annars så tar Chrissie studenten imorn, och jag tänker nog göra allt för att kunna åka. :) Skiter i att jag måste ta ut förskott på lönen, jag vill inte missa gummans stora dag :) Så det så :D Hahaha.

Nehe nu ska jag ta på mig en tröja, sen bär det av till bussen (en timma tidigare än vanligt).
Måste börja 10 idag ist för 11. Va massa catering så vi behövs nu när vi öppnar. :S

Aja, skriver kanske sen. :) ha det fint!

Puss puss på min jonas som betyder allt för lilla mig :D

Och tack nea föresten för kaffet :) De va skoj att träffa dig :D

Kommentarer
Postat av: Nea

kul att träffa er med, saknar dig så mycke.. Kom gärna förbi, ser lite annorlunda ut hemma,hehe..

2008-06-05 @ 11:13:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0