Dagen D närmar sig....

Nu är det bara 12 dagar kvar tills vi åker. :) Ska bli så kul.
Ömer är borta i Turkiet så det blir semester på jobbet dom sista dagarna man har kvar att jobba :)

Annars så va de midsommarafton i fredags, det kunde man ju hoppas över...
Aja, shit happens.

Annars så har jag städat idag igen... Ska tvätta sen när Jonas kommer hem.
Urban är i Bredäng just nu och kommer kanske hit till mig idag :) Så skoj :D

Måste bara säga en sak.
Jonas är den bästa killen som finns. Ingen har någonsin fått mig att känna dessa känslor som han gör.
Jag älskar honom så himla mycket. Känns som att dom orden inte är nog för det jag känner. Men det finns inget annat man kan säga som är så enkelt och djupt. Jag är helt förtrollad i honom.
Jag hoppas bara han fattar att jag verkligen känner så starkt för honom.

Nehe, om man ska duscha kankse. Kan behövas om ja säger så haha.

Elin, ta de lugnt me han :P Så kul :D

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe=)

Jag tar det alltid lugnt. Saknar dig vännen. Hoppas vi träffas snart

2008-06-23 @ 15:27:29
Postat av: Nea

Hej,vad är det som hänt? Hoppas det går bra på jobbet,själv har jag bara denna vecka kvar o jobba,ska bli sååå skönt!!!!! Saknar dig,love you,puss o kram

2008-06-23 @ 17:54:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0