Irriterad

Ja imorgon kommer buss strejken dra igång. Blir så irriterad. Hur ska man ta sig till jobbet liksom? jag jobbar inte inne i stan och måste åka buss till jobbet. Finns inga andra förbindelser heller.
Ska jag då behöva gå till nacka? vi är inte många som jobbar på vårt jobb och alla börjar olika tider så man kan inte samåka heller. finns ingen som kan köre heller så vad spelar det för roll?

Då är frågan, hur ska jag ta mig till jobbet?
Jonas kan ju komma och hämta mig efter... men hur ska jag komma dit? Idioter!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 @ 07:27:06
Postat av: Nea

Kikar in o önskar en skön o härlig sommar! Loggar nu ut ca två veckor,så ni får ha det så bra o glöm ej solskydd till grekland.. höres

kram kram

Nea

2008-07-01 @ 13:00:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0