Mitt i veckan

Onsdag idag och man ska jobba. :( Jobbar till Fredag sen är jag ledig igen :)
Annars så va helgen inte så som man trodde den skulle blir.
Men orkar inte sitta o skriva allt här... men de va väl inge kul...

Annars så va jag ute på stan igår... helt själv. Men fick veta att jonas skulle komma hem tidigt så då gick jag hem o vänta på honom sen lura jag med han och krydda till Nacka Forum för att shoppa mer. :) Hittade bara 2 linnen här i stan o de är inge att hurra för. haha.
Så när vi kom dit så lämna jag in min väska på jobbet så gick vi runt...
Köpte en klänning, en tubtopp, bikini, kjol och en ny plånbok. :)
Till jonas köpte jag några tröjor o ett par shorts... Sen köpte vi resväska åxå... ena av väskorna som vi fick låna av Janne o Iren är liten o ostadig, så vi köpte en jätte stor. :D Så igår kväll satt vi här och märkte våra väskor så vi ser att det är våra...
Alla väskor som kommer på bandet är ju svarta så vi gjorde våra lite finare. :D

Aja, vet fortfarande inte vad vi ska göra ¨på midsommar... :S men de hinner väl lösa sig.

Men nu ska jag göra mig klar innan jag måste åka. :(

ha det fint! Puss puss

Jonas, du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen. Hhihi, min tur att sjunga :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja det är alltid kul att köpa lite nytt,ska till k-holm imorgon,se om jag kan hitta något roligt att köpa,hehe..Kanske ses på midsommar? Hehe...

2008-06-18 @ 15:02:38
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0