Snart bara en vecka kvar...!!!!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker. Jag är så exalterad :D
Ska bli så kul o göra något annat på sommaren än att vara kvar i sverige. hehe.
Finns inte mycket sommar kvar här.

Annars så är jag ledig fram till måndag när jag ska jobba igen. Så jobbar jag bara måndag och tisdag sen är jag ledig fram till den 22 juli.  Ska bli så skönt att va ledig i 3 veckor.

Aja, ska försöka få tag i jenny och se om vi ska gå till hm o kolla kofta. hahha. vill ha nått tunt tills vi åker. :) Plus att de är massa rea nu :D

Höres en annan dag! Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja bara en månad kvar nu tills vi åker,ska bli så skönt,men samtidigt nervös,liksom London är en mångmiljonstad,inte Stockholm direkt,hehe.. Nåja,säger som vanligt,kan jag ta mig själv från skåne upp hit,kan jag väl ta mig vidare!!!

Saknar dig,puss puss

2008-06-28 @ 09:18:37
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0