Trodde aldrig jag skulle säga detta....

Nej jag trodde aldrig att detta skulle sägas. Hahahahah
Men fan va KUL de va på jobbet igår kväll. *asg*
Asså jag skratta så jag hade kunnat kissa på mig. hahahha
Det började med att Ömer (chefen) skulle säga något om Morotskakan som va borta.
Då sa han GUMMAN! *asg* jenny och jag börja skratta direkt. Det är inte vanligt av honom att säga sånt.
Efter denna händelse så åkte ömer hem. (som tur var)
För jag skulle räkna kassan o Jenny skulle tömma diskmaskinen på vatten. *oh jisses*
O som ja börjar räkna så hör ja bara att hon skriker. Men tänkte inte mer på det.
Men hon fortsätter skrika. Då sprutar det vatten rakt ut på henne. De blev en pool i köket.
Och så va vi ju tvungna att torka upp det åxå. *asg* men vi har bara en skrapa o vi va tvungna att få bort vattnet fort.
Så jag försökte med moppen, men den va värdelös, så jag tog ett lock till en burk.
Fan vi fick vatten precis överallt på oss.
Efter lång tid av glidande på golvet så va det mesta vattnet borta. Så då återgick jag till kassan.
Det va väldigt roligt!

Neh nu sk jag bli klar o åka till jobbet igen hahahahahhaha. hoppas inget märkt något *asg*

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0