Va kul

Hittade gamla foton i en låda förut. :) Jisses så man sett ut i tiderna. haha.
Jag fotade alla bilder så jag tänkte lägga upp dom senare på bilddagboken (http://helenan87.bilddagboken.se).
Kvaliten är ju piss dålig, men ärsh :D

Idag är jag ledig från jobbet, jobbar på måndag igen. så himla skönt. :)
Annars så är de fotboll imorn så de lär man ju titta på. :)

Annars så händer de inte alls mycket.
3 veckor kvar tills vi åker, så det är inte ång tid kvar.
Får lönen på måndag hoppas jag, sen blir det att shoppa igen innan vi åker, måste ha lite kjolar o linnen o sen nån klänning skulle behövas. :D

Aja, göra nått annat kanske.

Jonas, jag älskar dig så himla mycket! Du är det finaste som finns! Ett liv uten dig vil jag inte leva :D tack för att du finns!
Mitt egna lilla apberg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0