Vilken helg! Bästa studenten nånsin!

Oj oj oj, jag tog tåget till Eskilstuna i fredags för att fira Urbans student :) Fick åka gratis, kom aldrig någon så jag fick köpa biljett, tack för det!
Väl framme i Eskilstuna så gick jag och köpte blommor till gumman sen bar det iväg till Linda o Göran för att sno mig en kopp kaffe :D Tack för det! Träffade deras lilla troll unge åxå. :) Riktig liten buse.
Tog en sväng med deras raggis runt stan innan vi gick ner till skolan :)
När vi kom ner till skolan så skulle jag hitta alla mitt i folket, vilket inte alls va lätt. Fia o mamma o becka hade tappat bort urbans familj, men med min tur så hamnade jag precis vid dom. :) Så fick dom andra leta sig fram till oss. :)
Fick åka med på Urbans bil sen åxå med Torsten. :)
Annars så när vi väl va hemma hos Urban så va vi alla så nervösa inför det stora som skulle komma, frpgan va ju bara när dom skulle komma. MEN när vi rulla upp på uppfarten så står dom där! DÄR på gräsmattan!
Nifter på gräsmattan! Fy fan va härligt det va! Vilka killar!
Sen egentligen skulle jag åka med tåget hem på lördags morgonen, men se de slapp jag åxå. :)
Fanns en kille där som bor här uppe åxå, så jag fick åka med honom hem :D Tack tack tack :)
Kvällen va kanon kul! kan inte ha blivit en bättre student!

I Lördags så låg vi först på soffan i evigheter :) Men sen så gick vi ner till Hammarby slussen o satt där ett tag. Sen så gick vi en promenad på ca 4 timmar :) Så himla jobbigt haha. Sen vart de bara o slöa på kvällen.

I söndags så började vi städa här hemma, men då fick jonas en annan ideé för sig haha.
han ville gå till Hm o se om vi hitta nå kläder, så det gjorde vi!
han hittade jätte sköna vita linne byxor till mig. Sen gick vi till DinSko o då köpte han nya skor till mig. Bruna skintofflor. :)
Tack gubben!

Så käkade vi grekiskt i helgen med. :) Gyrella har så  god sovlaki :D Testa det om ni inte ätit det inna :D

nehe idag är det jobb som gäller. så man kanske ska göra sig klar :)

25 dagar kvar :)   Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0