all bye my self

dont wanna be all by my self anymore...

men jag tycks inte ha något val....
jonas jobbar och när han kommer hem ska han ut...
ensam en kväll igen...

vad ska jag göra?
vad ska jag ta mig till?
hur länge ska jag orka?

jag vill ut i solen, men vart ska jag gå?
jag vill inte sitta här länge...
jag gillar inte att sitta inne hela dagarna...
men det är nog det ända jag gjort i två månader...
jag är inte mig själv längre....
vart tappade jag bort mig?

känns rätt lönlöst att sitta och skriva här med...
ingen som lämnar spår efter sig...
o ¨den som jag vill ska läsa detta gör det inte...

vad ska jag ta mig till?
jag känner mig splittrad i hela kroppen och i hela mitt hjärta.
jag är lycklig...
har den finaste pojken på jorden.
jag bor med honom, jag får se honom varje dag...
synd bara att man aldrig kan umgås med honom bara.
jag saknar honom fast han är i samma rum som jag.... vad ska jag göra?

om någon har något tips så dela med dig!

im lost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
when will i find the way back home???
back to the girl i use to be....
help

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Honey, hur är det med dig gentligen?

2008-03-09 @ 10:54:42
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: Chrissie

Vilken tur. Blev lite orolig där. :)
Säg till när du är i flen nästa gång så kanske vi kan ta en kopp kaffe och snacka skit. :P
Vi hinner aldrig prata så mycket när vi ses. :)

2008-03-09 @ 17:16:16
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: mia

Har du tagit upp det med honom? Han borde ju förstå att du känner dig ensam, helt ny stad. Helt nytt liv! Du har ju inte haft möjlighet att skaffa nya kontakter. Han borde iaf. visa dig runt, presentera dig för lite folk. Så du iaf har lite kött på benen. Så om jag var du skulle jag ta upp det med honom!
massor kramar

2008-03-10 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0