Flyttar

Nu flyttar jag :)
På söndag åker Jonas och jag och tömmer lägenheten :)

Så på måndag är min adress
Helena Johansson
c/o Jonas Blom
Södermannagatan 37
11640 Stockholm.

Så ni som inte fått något sms av mig om adressändring har adressen här. :)

Idag tvättade jag en himla massa. Ska tvätta på måndag igen.
Får ju en massa mer tvätt när jag hämtar mitt.

haha nu ska jag fortsätta kolla Kustbevakningen :)
Dom är ju så goa gubbarna :D

Jonas, FÖRLÅT!
Jag kommer fortsätta säga det till jag verkligen känner att det är lugnt.
Älskar dig så oerhört mycket!
Hoppas du förstår det!

Pussar från din lilla flicka. :D

Kommentarer
Postat av: Chrissie

hehe.. Men jag kommer upp så snart jag har pengar över. Efter Skottland nångång. Drar med mig Fiia om hon vill också. :)
Puss på näsan.

2008-03-14 @ 18:50:46
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0