Flyttat klart :D

Ja nu är flytten färdig!
Va i flen igår o hämtade allting :D
Skönt att inte behöva tänka på det mer. :D

Annars va jenny och jag på Bar54 i fredags, utan pojkar!
Hahaha de va så jävla roligt!
Tack gumman för den kvällen!

Sen i lördags åkte vi ut till Jocke, Sari va åxå där.
Jonas o jocke skulle ut o köra fyrhjulingarna...
Så medans dom va borta så passa sari o jag på o prata massa skit :)
Sen drack vi ju en himla massa öl med. :)
Va dyngraka båda två klockan 17 :D
Hahaha.
Så här rolig helg har ja inte haft på bra länge.

Jonas, jag älskar dig så innerligt mycket!
Nu bor vi ihop :D
Det är du och jag bäjbi!
Du o jag :D
Jag är så himla glad att jag har dig i mitt liv!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan!

Vi höres en annan dag!
Puss från hostiga o snoriga lilla mig :(

Kommentarer
Postat av: Nea

Kikar in o önskar dig o de dina en GLAD PÅSK!kram Nea o barnen+ Manson..

2008-03-19 @ 08:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0