Fyller år!

Jaa herre jösses, tänk det är ett år sen jag fyllde 20...
Mycket har hänt under detta år.
Jag blev sambo med Thobias dagen efter jag fyllde.
Flyttade hem i maj efter det tog slut.
Hade ett kort jobb som presonlig assistent i Örebro åxå.
Jobbade extra på Teklas under sommaren och även på amazon.
Träffa kille från motala, tog slut det med.
Flyttade till egen lägenhet den 5 oktober. :)
Pluggade på komvux.
Firade jul och nyår...
Blev med barn, och det viktigaste av allt, träffade Jonas. :)
Ska flytta hit till stockholm...
Har fått jobb så jag börjar på onsdag...

Bokat resa till sommaren med bäijbi och pontus o jenny...
Sen får man se hur resten av detta år ser ut. :)

Imorn ska jag på gyn igen...
Hoppas det är som det ska...
Orkar inte med en massa strul.
Sen ska vi fira mig med min familj efter gyn :)

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Vi hörs en annan dag!

Puss puss, Jonas, så du inte behöver undra! JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Chrissie.

GRATTIS! :D

2008-03-03 @ 15:08:55
Postat av: mia

Du har hunnit med en himla massa under detta året! Låter lite likt mitt ;D
puss o kram

2008-03-04 @ 18:36:21
URL: http://miavscaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0