jiiippiiiii!!!!!!!!!!!!!!

YES!
För en stund sen så ringde fastighetsägaren o sa att det finns en tjej som vill ha min lägenhet :)
Ni kan inte fatta hur glad jag är :)
Nu vill hon bara veta när jag kan flytta...
Och det va ju en annan fråga det...
Hur i hela friden ska jag ha råd att åka dit när man knappt har pengar annars...
Men ska prata med Jonas när han kommer hem så får vi bestämma mer...
Måste ju fixa på hans vind med så sakerna får plats...
Sen ska ju syrran ha lite grejer med....
Eller i alla fall möbler.

Men ajaaaa frågan är ju bara vart jag gör av nycklarna... om ja göra som dom gjorde när ja flytta in...
Men va dom gjorde kanske man inte ska skriva här...
Kanske nycklarna försvinner. :S

Men jahaaa ja.

Håller på o sluta röka igen :)
Går faktiskt ganska bra.
Rökte en cigg igår efter maten. :)
Känner mig stolt :D hihi.
Någon gång ska man lyckas. :)

Annars ska jag väl kanske hoppa in i duschen... sen kanske gå ut en sväng... hahaha... vart är ju frågan?
Men ja går o handlar... går till willys så jag får en lite längre promenad :)

Sen kanske man ska sätta sig med syningen igen... så man blir klar med den nån gång...
Är ju bra att ha något i händerna nu när man inte ska röka...
Bli så lätt rastlös annars. :)

men neh, detta duger inte :)
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

hehe. nej, jag hade inte sagt nåt till Fiia. fast det var ju ingen hemlighet. :) Men nu vet hon. :P
Synd att jag inte hade mer pengar i månaden, annars hade jag görna hyrt din lägenhet, Det hade varit så smidigt till allting då. ;)
Säg till när du ska ner till Flen.
Puss på näsan.

2008-03-12 @ 15:06:30
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: Chrissie

Tyävrr är jag i Östergötland och firar min moster då. :(
Fast det lät väldigt gott med kaffe och nybakade bullar. Vi gör så att jag tar med mig nybakade bullar upp till sthm när jag får råd så står du för kaffet. ;)

2008-03-13 @ 15:22:53
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0