Ny dag, nya tag!

När jag skrev mitt förra blogg inläg så hade jag en as dålig dag...

visst kände jag mig ensam och jag va trött på det.
men jag ångrar inte fr fem öre att jag flytta hit.
inte alls, utan tvärtom.

hur konstigt är det inte egentligen?
när man säger något dåligt eller skriver..
så är det alltid det folk kommer ihåg...
men allt det bra som man säger eller skriver då?
varför kommer inte folk ihåg det?
vad är egentligen En dålig dag jämfört med Alla bra dagar?
det är mest bra dagar...
men ibland måste det va dåligt med för att man ska kunna se skillnaden.

jag älskar verkligen jonas, och jag vet att han älskar mig.
vi pratar öppet om allt, och för att ge Mia ett svar (hihi) så har jag pratat med honom.
och vi ska fixa detta med. det är bara det att det är mycket på hans jobb just nu.
mycket övertid och sena kvällar, så det är inte så lätt ännu.
men det kommer.

det är så mycket som folk undrar om, men man måste få ha lite för sig själv...
varför varför varför? ja det vill folk alltid ha ett svar på.
men jag har inte det, eller så kanske jag inte vill stå till svars för allt jag väljer att göra.

när jag skrivit detta så vill jag inte höra att jag hänget ut någon eller några....
för det är så många som ska ha svar.
men få får dem...
Nea du och jag mailar om allt, och där får du dina svar. dom jag har och dom jag vill ge.
finns ju en hel del som man (inte bara jag) väljer att inte säga....
men det ger ingen rätten att säga att jag inte säger sanningen...
för bara för att jag väljer att bara berätta en liten del i det hela, så ljuger jag inte.

eftre förra inlägget så har jonas verkligen gjort allt för att jag inte ska ha tråkigt!
han gör så gott han kan.

glöm nu inte bort dem goda dagarna, dom är det fler av än dom dåliga.

Ta hand om varandra. :)

Saknar er i flen, men jag ska se till att försöka komma snart.
och ska kolla hur det blir till helgen om vi kan åka till farmors kalas. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Tjena snygging.
Nej, jag har tyvärr inte comviq. =S
Men då byter vi nummer då; 073 7411921.
Faktiskt så verkar det som om jag kommer iväg till killen. Nervöst är det. :P
Men man vet aldrig vad som händer. :)
Kramar.

2008-03-10 @ 19:21:51
URL: http://captainurban.blogg.se
Postat av: Chrissie

Jajamensan. ;) En svensk skotte.
Läcker sörru.

2008-03-11 @ 20:29:33
URL: http://captainurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0