R.I.P

Airi, vi tänker på dig!
Jag vet att du hade det kämpigt den sista tiden.
Och jag vet att din familj har funnits där för dig!
Vila i frid!

Sari skrev så fint till dig! Fick verkligen tårar i ögonen när hon läste det för mig!
Du var så speciel. Som en extra mamma.
Du har alltid varit så snäll mot mig och jag är verkligen ledsen för det som hänt!
Sari och jag var ju som systrar.

Sari, jag älskar dig gumman!
Jag finns här för dig, nu och föralltid!
Jag är tacksam över att du ringde mig direkt!
Många tårar kom det och gör fortfarande.
Men viktigast nu är att du ska veta att jag finns här när som hellst.

Sov gott!
Kramar Helena

Kommentarer
Postat av: sari

:(
tack gumman. du betyder massvis!
puss

2008-03-07 @ 14:08:42
URL: http://saritolvanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0