Tack

Tack alla för en toppen dag och kväll. :)

På dagen så kom jonas närmsta familj hit. :)
Fick ett kitt med lotion o duschtvål och sånt till resan av Marjana och Perre (mamma o man)
Av Iren och Janne fick jag ett jätte fint halsband (pappa o fru)
Och en liten söt blomma av Rebecka o Patrik (bror o tjej)

Sen va krydda med och käka tårta under dagen med :)
Av honom fick jag blommor och en choklad ask :)
men den tog slut snabbt hihi.

Av jonas min bäjb fick jag en jätte fin klocka :)
Tack snälla!

Sen fick jag mer blommor på kvällen sen.

Vi gick ut och käkade, plankstek :)
Jisses så god den va :D

tack allihop för en trevlig lördag!
Lite trött idag efter allt drickande. haha. men de är lugnt.

Nu ska jag fortsätta vänta på att Jonas kommer hem från jobbet.
Duktig som han är så åkte han o jobba kl 8 i morse...
Så fick jag komma ner med, för kryddas bil hade inge batteri kvar så då va jag tvungen o knuffa.
Hahaha.

Nej ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Chrissie

hehe.. Kallas han Krydda? :P
Tufft.

2008-03-02 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0