Bäjbi och jag 4 månader!

Idag är det 4 månader mellan mig o Jonas.
Tänk egentligen va tiden går fort.
Men känns som att vi varit tillsammans längre än 4 månader bara.
Samma dag som vi åker till naxos firar vi ett halv år.
hihi.

Jonas jag älskar dig oändligt mycket!
Finns ingen annan som du!
Är så glad att jag fått träffa dig!
Du är verkligen den sista pusselbiten i mig.
Tack för att du är den du är.

Igår va vi ute i Tyresö hos Patrik och Rebecka.
De va himla trevligt måste jag säga.
Rebecka och jag tog oss en liten promenad med Alice så hon kunde sova.
Hann prata om massor saker.
Jätte skönt faktiskt.
Pratade även med henne om bröllopet.
Om hur man sitter och så.
Så nu kommer jag få sitta brevid jonas i alla fall. :D
Hon förstod att jag va lite nervös för det så hon sa själv att jag kunde få sitta med honom.
Tanken va nog inte det innan, för hon skulle skriva in mig på den listan :D
Tack tjejen. :D
Pratade även om barn och allt sånt.
Kul o prata med någon som vet vad hon pratar om. :)
Inte har dom haft det lätt när de gällde alex.
Men nu har dom en till go unge så dom är nog glada i alla fall. :)

Men neh, nu ska jag kolla vidare.
Jobbar idag, sen är jag ledig imorn. :)

Aja, ha de fint!
Puss puss, speciellt på Jonas <3

Kommentarer
Postat av: hennu

grattis till dig och jonas :D puss!

2008-05-05 @ 10:16:13
URL: http://helena0324.blogg.se
Postat av: hennu

jo det är helt okej med mig. själv då? :)

2008-05-07 @ 11:09:34
URL: http://helena0324.blogg.se
Postat av: hennu

vad bra :) jo det är lite killproblem.. har tre killar som gillar mig, men bara en som jag har fäst mig vid. men ändå känns det som att jag måste ta det lugnt med killarna just nu, för ett tag iallafall. kram

2008-05-09 @ 09:40:18
URL: http://helena0324.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0