Ledig idag :)

Ja idag fick jag vara ledig i alla fall. :) Skulle varit ledig igår med, men då hoppa jag in för Clara ist.
Jahaa i helgen så har vi varit ute vid långholmen o solat :)
I söndags så åkte vi ut till rebecka och Patrik och grilla. Janne o Iren va åxå med.
Jätte mysigt va det :D Alice va så himla go.
Tog kort på henne så jag ska lägga upp de här sen :)

Annars så Fyller Nea år idag! Grattis grattis! :D Hoppas du får en kanon bra dag!
Puss o kram från mig o Jonas. :D¨

nehe nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen ska jag städa här tänkte jag.

ha de fint! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,va gullig du är,Tack! Ja,ska jobba hela dan som vanligt,får väl se om nån dyker upp på kvällen,annars ska grannen komma över o grilla lite i helgen.Hur har ni det annars då?Ska till polisen på tis o skaffa pass till sonen,har du fixat ditt än? Ha det bra,miss you,love you
Nea

2008-05-13 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0