Sista dagen ledigt!

Ja idag är jag ledig, men jobbar onsdag o torsdag. Har ju varit ledig hela helgen o sen är jag ledig fredag- söndag sen åxå :D
Jag klagar verkligen inte :) sen jobbar jag bara två dagar nästa vecka med :D haha, underbart.
De mest härliga är nog att jag jobbar INGA HELGER! så härligt!

Jaha, va ska man skriva då?

I lördags va vi och fixade mitt pass. Tog sin tid det där, massa folk som va där för samma sak.
Sen efter det så åkte vi till Svenska Bil o kolla en Saab- combi. Jätte fin va den.
Sen på kvällen va vi bjudna ut till Rebecca o Patrik på mat o kolla schlager festivalen.
Det va jätte trevligt måste jag säga :D Mariana o Perre va åxå med. :)
Tog en promenad efter maten för att lilla Alice skulle sova lite. Fick man bubbla av sig med. :) hihi.

Sen i söndags så körde Jonas ut Pontus till Nynäs för han skulle hämta sin tel som han tappat bort dagen innan (ovanligt, nej) så då åkte jag ut till Jenny o låg i parken o sola med henne. :) Jätte trevligt måste jag säga.
tack för att jag fick prata av mig efter morgonen. Betyder mycket ska du veta! Visste inte vem jag skulle säga de till.

Annars så började Jonas plugga igår. Så nu sitter han fast vid datorn hel tiden. Första dagen började ju bra, han kom inte änns upp till jobbet, så igår när jag tvättade så satt han bara här. Fast han fick diska o hjälpa mig med maten lite. :) Rätt ska va rätt. haha.

Idag är det vackert väder, ska ut till vitan o lägga mig tänkte jag :) Sola o lösa korsord :) Visst låter de skönt?

Nehe, om man skulle göra sig klar så man kan gå kanske då. :) Men jag skriver en annan dag med. :)

Ps, igår blev resan till Naxos betald åxå. :) Bara vänta på att få åka. :) *pirrigt* hihi

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man lägger in en reklambanner på bloggen? Hade behövt lite hjälp med det i så fall :

2008-05-27 @ 10:13:02
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Nea

Hej,bra att ni fixat passet,sonens pappa har äntligen fått rumpan ur vagnen o skrivit på alla papper,så ska in o fixa vi med snart.. -annars jobb på dårhuset som vanligt,hehe..
Miss you,kram

2008-05-27 @ 13:21:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0