Solen skiner och det är varmt!

Vilket härligt väder som har kommit till sverige! Kollade på vädret igår och då sa dom att regn kommer vi få vänta länge på. :) Hur kul är inte det?

Igår åkte jag ut till Kungsholmen till Jenny och solade :D Oj va fina vi blev. :)
Va så fint rödbrun igår, men har ju toppen hy så idag är jag brun :)
Tänkte att jag ska ut o sola idag med. Låg på klippor igår och man kunde inte ligga på magen så bra, så ryggen är ju inte lika brun som fram sidan, så den behöver jag sola lite. :)
Har ju en så bra innegård som jag ska ligga i :D

Jonas jobbar idag, sen ska han ut till Märsta och dricka. Vet ej hur jag ska göra, om ja ska med eller ej, jocke kanske inte vill de. Får se. Sen får vi se om Sari kommer dit eller inte. :)

Annars så jobbar jag bara måndag o torsdag i veckan. :) Kan inte bli bättre. :)
Och nu är det bara 34 dagar kvar tills vi åker till naxos. :) Ska bli så skönt. :)
Ska hämta mitt pass i veckan med, vart klart igår. :)

Nehe, om man ska göra sig i ordning o gå ner kanske. :) Ha det bra!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0