Va ska man hitta på då?

Ja vad ska man roa sig med idag då?
Är ledig hihi.
Funderar på att sola o gå ut och gå. Kan va skönt.

Igår jobbade jag, så hitta jag katalog från Guldfynd, så hitta jag en så himla snygg herr klocka.
Tror ni jag kunde hålla mig o inte köpa den? Nej jag kunde ju inte det.
Jonas har ju inte fått någon födelsedags present så jag gick in och köpte den :D
Så hitta jag as snygga solglasögon till mig med :D

Annars så låg vi bara på soffan när vi kom hem. Jonas kom o hämta mig från jobbet så jag slapp åka bussen :)
Tack bäjbi :D

Annars så kan jag gå ner till Regnbågen (kiosken) och hämta mitt paket från hm ikväll :D
Då får jonas ännu mer. :D Köpte lite kläder till honom åxå faktiskt. :D hihi.
Är inte den som bara köper till mig själv så jag hitta tröja o kalsonger o shorts till jonas :D
Hoppas bara han kan ha de :D

Nehe om jag ska göra något bra nu kanske. :D

Ha det bra!

Ps, Grattis Jenny o Pontus. 19/5, 1 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0