Blev inget jobb idag...

Åkte ut till jobbet förut för att jag skulle jobba. Men då det är så lugnt så fick jag åka hem igen. :) Skönt på ett sätt men vill ju ha betalt för det. Så chefen lovade mig ersättning fast ja är hemma. :) Är ju faktiskt inte mitt fel att de är så lugnt. Helt onödigt att vi ska vara 5 peronal när 4 redan är för många.

Yeah yeah, pratade med Johanna på msn innan jobbet. :) Tack för det gumman. Det va skönt att få vädra lite med någon som faktiskt lyssnar. Vet åxå att det stannar hos dig. Tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra. Saknar våra roliga kvällar och dagar. som dagen då när vi gick ända till flen :P eller dagarna vi vek oss av skratt pga analklåda. :) Och precis som ja tänker på det så visar dom reklamen på tv. haha. Ja mycket roligt har vi haft. :)

Nehe, nu ska jag äta min macka jag snodde med mig från jobbet haha.
Höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar tiden jag med.. Men när vi flyttat hem till flen igen så får du komma och så får vi ta igen lite... och gå ända till flen =)

2008-11-12 @ 10:13:29
URL: http://skippaskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0