Fredag o snart läggdags.

Sitter här hemma idag igen. Jonas gick ut o tog en öl med grabbarna. Men ja ansåg inte att jag hade råd att följa med så jag stanna hemma. Ska ju dessutom upp och jobba imorn. Skulle jobbat idag med, men jag fick va hemma. En himla snäll chef på de planet haha.

Annars så tog vi en promenad till Sonjas på dagen och käkade lunch. Efter det så bytte vi till vinter däck på bilen. Väl hemma så ville jag så gärna köpa ett spel till xboxet så fastnade vi framför det sen. :) Men de är ju så himla roligt. (ZUMA) Senare på kvällen åkte vi och tvätta bilen sen åkte vi en sväng så stanna vi nånstans.... nått med triangeln... minns inte va det hette. hahha. Men där stanna Jonas bilen så fick jag köra. Körde massa varv runt i ett industriområde med korsningar och massa svängar så jag fick känna på bilen på nästan alla sätt. Jag fick sätta plattan i botten för att känna hur stark bilen var. Oh hjälp säger jag bara. den axar så himla snabbt så de blev nästan en tvär nit efter. :) Oh jag som trodde jag kunde köra lite efter Neas o min tur men våran bil tar på gasen och bromsen direkt hahah. Oj oj oj men de va skoj. Synd att de va jätte mörkt och snöa bara. Hade sätt bättre i dags ljus.

Ja ja igår va Jenny och jag på en affär på Fridhemsplan och köpte massa grejer. Ja köpte hemma saker o typ bara julsaker. Hitta julklapp till en där inne. :) Najs som tusan. Jonas både körde mig och hämta mig så åkte vi direkt ut till patrik och rebecca. Fick kaffe och busa med Alice. Som faktiskt har börjat gå jätte bra nu :) Kollade igenom kort från bröllopet så fick jag ett jätte fint på mig och Alice... Tror de är från kyrkan :) Tack snälla. :D

Nehe nej, imorn ska jag faktiskt jobba så nu ska jag nog tänka på att lägga mig.
Men men ja skriver igen en annan dag! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0