Ledig med lön :)

Yeah jag skrev igår att jag fick vara hemma då det är så lugnt på jobbet. Ja men sen ringde chefen och sa att jag kunde vara hemma denna vecka fast jag skriver i mina tider som vanligt! Hur skönt är inte det liksom? Jag kan verkligen vara hemma med gott samvete. hihi.

yeah yeah, jonas jobbar sent idag och jag blir nog bara hemma. Ska diska upp här sen ikväll ska jag tvätta. Blir nog att städa lite här hemma med. Sen blir det nog bara att ligga och läsa. Har fastnat i en bok som jag lånade för länge sen. Den är kanon bra!

Neheee nej, nu ska jag kolla Gossip Girl och One tree hill innan ja diskar hhehe. beroende? Ja lite ahhaha.

Ja ja ja skriver en annan dag! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0