Pepparkakor.

Igår var det måndag och jag var ledig :) Satt mest och spelade hela dagen men sen fick jag för mig att jag skulle gå till affären och köpa pepparkaksdeg. Och så blev det med. Köpte allt man behövde och gick sedan hem och bakade :) Va skoj faktiskt. Så när Jonas kom hem så sa han att Mariana  och Perre skulle komma över senare med så då blev det att städa när jag var klar med kakorna. :)
När dom kom satt vi och fika sen spela vi ett nytt spel som vi köpt :) Va jätte kul :) Jag vann :D

Idag ska jag jobba sen tvätta... Jonas jobbar över så hans hjälp får jag ju inte haha. Imorn ska jag jobba åxå, men sen är jag ledig länge igen. PÅ torsdag är Jonas operation så då kommer jag sitta där med honom. Blä jag är lite nervös för hans skull. Men det kommer att gå bra!

Nehe nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar till jobbet. :)
Skriver en annnan dag igen.
Bye bye liksom.

Kommentarer
Postat av: Nea

Fick oxå pepparkakor idag,var smaskens..Tänkte försöka fixa ett pepparkakshus,såg att man kunde köpa,hehe..Puss o kram

2008-11-27 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0