De är ju bra konstigt....

Jag fick läsa ett inlägg i en tjejs blogg för bara en stund sen... då denne tjej sitter och skriver om min kompis som miste sin son efter EN månad. Vilken var jobbigt för henne. Nu väntade hon barn men fick missfall, vilket är ganska vanligt att folk får. Men då ska denna tjej sitta att skriva att min vän hittat på allt detta för sympati... vad är du för en människa egentligen? Tror du efter att du kännt min vän i 3 månader ska kunna avgöra om hon ljuger eller inte?
Jag tror jag vet, att alla som känner Johanna och gjorde under hennes svåra tid vet att Wille existerade och gör fortfarande.
Gillar inte att folk ska skriva om sånna känsliga saker... Vad tjänar det till? Jisses de händer så himla mycket i denna värld, men då sitter man o lägger energi på att skriva ett helt inlägg (i tron om att man har rätt) om en flicka som misst sin son... varför liksom? är hon så himla intressant för dig?
Nu vart jag himla irriterad av detta... vet inte va de är för tjej o känner henne inte, o vill inte göra det heller. Men de är idioti att tro att nån ljuger om sånt du skriver efter att ha kännt Johanna i 3 månader. Tragiskt.

Johanna, de bara är så att vissa är bättre än andra :P Jag bättre än dig, hahaha. NEH såklart INTE! Du och jag. Har folk inge bättre för sig än att tänka på dig och skiva massa skit, så låt de va. Vi vet vad vi kan och vill göra... förstår att folk blir avvis på sånt hahaha. Älskar dig gumman :D

Nu skiter ja i detta... de blev ett inlägg utöver de vanliga... men behövde skriva detta för Johannas skull. :)

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Känt johanna i 3 månader? Vad jag vet så har jag träffat henne 3 ggr i hela mitt liv. Lögn om det också alltså. Till mig sa hon iallafall att hon varit på inskrivningen i flen, och att hon fått fylla i en massa papper. Alltså ljuger hon, och där drar jag min gräns. Så enligt mig har hon ljugit om allt. Då hon inte ens vet när hon blev av med oskulden. Och ett dött barn glömmer man inte. Och att hon sedan säger ' den dagen jag får barn ska jag leva resten av mitt liv med pappan' HALLÅ, du hade ju redan fått barn, vart är den pappan då? HON LJUGER! LÖGNER RAKT IGENOM!

2008-10-09 @ 21:04:15
URL: http://rosaliiie.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack för tipset igår,du är bäst! Att folk lägger ner massa energi på andra,är nog bara för de själva mår dåligt o vill få ur sin frustation..tråkigt,men tyvärr inget att göra åt.Bättre att ägna sig åt sig själv o sin familj o sina vänner.Ha det bra,puss o kram

2008-10-10 @ 07:46:07
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0