Det fick vara nog!

Igår va nog min oturs dag. Va nog inte meningen att jag skulle göra något. Började tidigt igår morse (05.30) när jag skulle brygga kaffe. NEH då fungerar inte kaffebryggaren. Den har gått sönder. Blir skit grining och vill inget annat än att stanna hemma. Men åkte till jobbet och några killar ska hålla på att göra om samtidigt som vi ska göra alla förberedelser för dagen. Det gick så där alltså. Aja, kvart i 10 skulle vi äta frukost, så vi sätter oss.... Tio i tio tar Ömer emot en beställning som ska vara klar 10. (samtidigt som vi öppnar) Då var de bara att kliva upp för att göra dessa... Nej men då har dom dragit från våran jobb bänk så vi kom inte åt smörgåsarna alls. så där stod vi ett tag utan att kunna göra något. Irritationen hade nått nästan ända upp just då. Och så ställde jag mig på linjen igår istället för att stå i kassan. Så mitt i lunchen börjar Ömer gapa om Oliver... Kan ni fatta de? OLIVER liksom. Neh men då hade jag lagt för lite enligt honom, medans alla andra svara honom att det va rätt. Att jennys sallad hade precis lika många som den jag gjort. Och dom står bredvid varandra. Men hennes va de inge fel på. Till sist fick jag nog o bara skrek rätt ut att nu får du ge upp.
Efter att jag slutat jobba så skulle Ömer åxå till ömklädningsrummet... då skulle han prata...
Jag sa till honom att jag va trött på allt detta och han sa detsamma. Så fråga jag om anställning, men de kunde jag inte få för han inte har råd, då sa jag upp mig. Jaaa jag gjorde det. Jag tänker inte jobba där utan att kunna sträva efter de alla vill ha. Så nu fick det vara nog. Jag ska sluta.
Har sökt andra jobb... typ hela tiden. :) Igår sökte jag några till. :) Hoppas man kan få något snart nog.
Ja, då vet ni vad som kan hända bara på en Tisdag så där hahaha.

Yeah yeah... helgen berättar jag om en annan dag, men skoj va de :)
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha bra gjort.. man ska inte ta massa skit för saker och ting.. och om man ändå inte får anställning så då är det ju bara o skita i det!

2008-10-22 @ 12:40:56
URL: http://skippaskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0