Ett år har snart gått...

Ja tänka sig... Ett helt år har snart gått sedan jag flyttade in i lägenheten i Flen. Nog trodde jag att jag skulle bo där längre än vad jag gjorde. Men så kom ju jonas in i mitt liv och vi startade ett liv tillsammans här istället.
I lägenheten hände det mycket. Det va skönt att bo själv och rå om sig själv :) Inte för att jag saknar de så... inte här. Men när jag är ensam så önskar jag att jag hade varit i den lägenheten själv. hehe. Den va mysig och jag gjorde den till min egna lilla myshörna. :) Jag hade det fint hemma, alla möbler va nya och jag hade alltid vänner som kom till mig. Så var det i flen, eller så kunde man själv traska till mor eller fia eller nån annan. De va himla skönt.

Aja, nu ska jag strax till jobbet... har personal möte klockan 9 sen tillbaka till arbetet. Jobbar bara idag sen ledig hela helgen :) Jag har nytt schema och kommer vara ledig på onsdagar dom veckorna jag jobbar helg. Kan va skönt faktiskt. Slipper jag jobba 4 dagar i rad :) hihi. Aja... Jonas är hemma och är sjuk. Feber o mår inte alls bra. Hoppas han bli bättre till helgen så vi kan åka till flen. :) hihi. Ska köpe present till samuel med. :) Fast den dumma ungen åker ju hit till stockholm när vi åker till flen haha. men men inge att göra något åt. Alltid något om inte kan passas in. hihi. Men åker upp till Pappa och Nea i alla fall och snor till oss lite god mat :)

Aja, nu ska jag bli klar och sen åka tänkte jag. Skynda sig hem efter jobbet så man hinner tvätta med. :S

Nu drog jag haha. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,nä det kan ju inte alltid passa,fast Samuel o hans pappa skulle nog ner till Norrköping lät det som,till Mummi..

Sno mat?? Nej du.. Men ni får gärna äta här,hehe

Bajs

Nea

2008-10-02 @ 08:59:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Johannnnnniz

Tänk alla skratt och tårar som skedde i den lägenheten och supandet ska man ju inte ens nämna skrattar! =)

2008-10-04 @ 11:01:48
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0