Flen imorn...

Igår skulle jag ha jobbat... men mådde så himla dåligt att jag åkte hem. Ja trodde ja skulle spy hela tiden... men kom inget. Skönt det men inge vidare att må så.
Mötet gick bra igår... Tror de va första gången jag hörde Ömer prata lugnt med oss på ett möte. men allt handlade om öppningen av de nya forumet och hur vi måste vara där ute sen. Vill ju inte missta kunder... fast de tror jag att vi kommer göra i alla fall. Just nu finns de bara vi i forumet som har nyttig mat... och det drar bank personalen till oss. Aja, ni kanske inte fattar så mycket men de gör inget haha.

Japps, imorn ska vi ner till flen ju. Ska ringa birgit imorn med och se om vi ska hämta henne med... fika hos mamma sen käka hos nea o pappa. Bestämma tid kanske? Jo vore ju en idee.

Yeah yeah... ska göra mig klar. Ska följa med Jonas till Åsö vårdcentral.. Han har ont i halsen och kan ha halsfluss... vet inte men ska kolla upp de i alla fall...

Neh nu drog ja igen. Lite dåligt med kommentarer här alltså. :P Förutom Nea som skriver haha. :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Ha,ha,ja vad ska man annars göra.. Ni är välkomna, kör försiktigt´..

2008-10-03 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0