Det känns ju faktiskt bra detta.

Jahaa, ska börja med att jag fick ett telefonsamtal tidigare idag... då var det från ett jobb jag sökt. Ett jobb som personlig assistent åt en 12 årig pojke. Så jag ska på intervju på söndag eftermiddag. Strax efter det samtalet så ringde Jonas, då ville han åka ut till tumba och hämta nya bilen... så då tog vi pendeln ut dit... och jag tänkte för mig själv, bara inte något jobb ringer nu när man har så dålig mottagning... Men johoooo då. Då ringer ett café inne i stan och vill att jag ska komma dit. Helst just då, men vi bestämde att jag ska dit på måndag kl 18 ist. :) Fy fan så skönt de kändes. :) Hoppas på café jobbet faktiskt. Mitt i stan, nära och bra :)
Ja ja vi får se hur de går. :)

Imorn blir det att jobba.... Igår hade vi invigning i det nya forumet och det kändes verkligen. oj oj oj, kassan som brukar ligga på runt 15 000 efter en hel dag (och då är det mycket) låg igår efter stängning på 30. Det är liksom det dubbla. Då var det bara en helt vanlig torsdag åxå, dagen innan löning. Så jag kan tänka mig hur mycket det kan bli imorn. '
Yeah yeah, tar de som de kommer.

Nu sitter jag hemma och väntar på jonas som fick åka tillbaka och jobba över lite. Men han skulle inte bli sen sa han. :)

Neh nu ska jag fortsätta kolla runt på jobb. höres en annan dag hihi. byeeee


Kommentarer
Postat av: Johanna

det stod nått om att dom fått tillkänna att folk inte kan uppskatta andras tider o skit.. hehe de va jag som skrev brev och klaga haha.. så de är bra att fastighetsskötaren fattar... hehe.. så han satte upp en lapp i början av veckan kan jag tro

2008-10-24 @ 19:47:18
URL: http://skippaskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0