Jobba jobba jobba.

Japps snart ska man iväg till jobbet... jobbar  idag och imorn sen är jag ledig 3 dagar :) Wooohoooo. I helgen blir de nog att dricka lite. Clara och jag har pratat om de. :D Får se om hon får med sig en liten pojke, åxå vid namn jonas. :) En kille som jobbar i forumet. :D Fast bara ett litet tag till... snart ska dom ju vara klara och då blir det invigning. så... om nån har vägarna förbi Forum Nacka tordagen den 23 så vet ni att vi har invigning av det nya forumet. :)

Annars så har jonas lagt ut bilen på blocket... var en kille som hade svarat att han ville komma och kolla på den i helgen, så vem vet vi kanske kan sälja den. Hoppas dock inte alls på för mycket. Vi har ju hittat oss en fin bil som vi skulle vilja ha. och nu har dom sänkt den med 20 000 åxå, så nu är vi mer sugna. :D jaja får se helt enkelt efter helgen.

men nu ska jag bli klar här, men om någon känner för det så kan du/ni komma upp i helgen o va med o dricka. är sugen på att bowla, så vem vet de kanske blir de med. :) Jiiihaaaa.

neh nu går jag :D bye bye o på återseende.

Här är bilen vi vill ha btw http://www.blocket.se/vi/17393586.htm?ca=11_s&last=1
och här är våran annons, vill någon köpa? http://www.blocket.se/vi/18577418.htm?ca=11_s

Kommentarer
Postat av: Nea

Fin bil,har ni vunnit på lotto?? Var rädd om sparpengarna nu när Sverige rasar mot en lågkonjuntur.hehe. Sköt om er..kramiz

2008-10-15 @ 15:58:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0